(NE)OBYČAJNÝ INFLUENCER

Nik nie je natoľko obyčajný, aby na jeho vplyve nezáležalo

Janči Máhrik , José Calvo Aguilar

Vydalo: Porta libri, Bratislava, 2020

Stav:  veľmi dobrý

Jazyk:  slovenčina

Autor obálky:  Adrián Husár

Strán:  167

ISBN:  978-80-8156-198-6

2,00 

Dostupné

Krátky popis:

Nik nie je natoľko obyčajný, aby na jeho vplyve nezáležalo. Kniha, ktorú držíš v ruke, je dôležitá. Má totiž potenciál zmeniť to, akým spôsobom prežiješ svoj život. A nielen to. Má potenciál ovplyvniť kvalitu a smerovanie životov ľudí v tvojom okolí. Cez teba. Kým dnes je výraz influencer synonymom fenoménu, ktorý sa týka viac menej marketingového sveta a internetu, rád by som sa vrátil k pôvodnej definícii slova influencer.

Podľa slovníka je influencer „ten, ktorý vplýva“. Človek, ktorý má vplyv na druhých, je influencer.

Influencer môže byť v spoločnosti považovaný skôr za negatívny jav. Možno si niektorí myslia, že influenceri sú ľudia, ktorí túžia len po peniazoch, po (krátkodobej) sláve. Ide o biznis, povolanie hnané sebeckou túžbou. Ich cieľom nie je zmeniť svet k lepšiemu, ale prezentovať sa a mať obdiv od čo najväčšieho počtu ľudí (a tak nalákať firmy, aby ich sponzorovali, či už priamo alebo cez rôzne produkty a benefity). Preto sa chceme hneď v prvej kapitole vrátiť k pôvodnému významu pojmu influencer. Bez marketingu. Bez biznisu.

Influencer je človek, ktorý vplýva na druhých.

Sledujte nás na Facebooku