2,00 €
Dostupné
Krátky popis:
Stupeň zložitosti procesov vo väčšine organizácií je dnes ohromujúci - a stále sa zvyšuje. Je potrebné urobiť toľko rozhodnutí, zapájať toľko ľudí, riadiť toľko procesov a analyzovať také množstvo faktov, že takmer nie je možné doviesť veci do konca. Dôsledky toho môžu byť v dnešnom hyperkonkurenčnom svete fatálne. Zložitosť však nevzniká sama od seba. Manažéri ju mimovoľne vytvárajú sami, často prostrednictvom dobre mienených rozhodnutí. V knihe Sila jednoduchosti poskytuje autor Ron Ashkenas scenár na opätovné ziskanie kontroly, pričom sa zameriava na štyri hlavné príčiny zložitosti: (1) neustále zmeny v organizačnej štruktúre, (2) prebytok produktov a služieb, (3) vývoj podnikových procesov, (4) manažérske správanie, ktoré je iba stratou času.
Autor poskytuje nástroje, pomocou ktorých je možné určiť, ako uvedené príčiny zložitosti ovplyvňujú vašu organizáciu a ponúka praktické spôsoby ako proti nim bojovať. Zároveň dáva návod na vytvorenie stratégie, ktorá využíva zjednodušovanie ako hnaciu silu úspechu vašej firmy.
Ron Ashkenas bol členom pôvodného tímu, ktorý pre spoločnosť General Electric (GE) v spolupráci s jej vtedajším generálnym riaditeľom Jackom Welchom vyvinul metodiku Work-Out, ktorou sa podarilo dosiahnuť jednu z historicky najväčších a najúspešnejších podnikových transformácií. Odvtedy pomohol desiatkam organizácií dosiahnuť dramatické zlepšenie výkonu a posilniť liderské kapacity. Má vynikajúcu povesť ako konzultant a školiteľ lidrov z najvyšších výkonných a vrcholových manažérskych postov.
Takmer všetci manažéri dnes v takom či onakom rozsahu zápasia so zložitosťou. Sú preťažení informáciami a nemajú dostatok času na ich spracovanie. Žonglujú s viacerými premennými a chýbajú im vedomosti, ako sa môžu jednotlivé aspekty navzájom ovplyvňovať. Pracujú s ľuďmi z rôznych oddelení, útvarov, organizácií a lokalít, pričom nie sú schopní zosúladiť podľa spoločnej línie ich rozličné agendy a priority. A popri tomto všetkom ešte zápasia s novými smernicami, novými technológiami, neistými trhmi a meniacimi sa hrozbami zo strany konkurencie. V knihe Sila jednoduchosti poskytuje Ron Ashkenas nástroje, pomocou ktorých je možné určiť, ako uvedené príčiny zložitosti ovplyvňujú vašu organizáciu a ponúka praktické spôsoby, ako proti nim bojovať. Zároveň dáva návod na vytvorenie stratégie, ktorá využíva zjednodušovanie ako hnaciu silu úspechu vašej firmy. Kniha bola vyhlásená za jednu z najlepších kníh o marketingu za rok 2008.
*-*
Všetky práva vyhradené © 2020 | Designed by VERTECO